iGG rullar Play’n GO:s ”Invading Vegas” med White Label Solutions Partners

[ad_1]

Spelet görs tillgängligt genom iGGs White Label-lösningar och kommer att ge partneroperatörer en omedelbar innehållsboost. Den nya spelautomaten med sci-fi-tema är ett unikt spel som sätter in Las Vegas Strip som platsen för en utomjordisk strid med utomjordingar som invaderar Sin City för att åstadkomma förstörelse, men också en chans för dig att få en solid lönedag.

Spelare kan vinna genom ett antal utmärkta funktioner, till exempel Lås på Re-Spins, Walking Wildsoch Gratissnurr. Alla dessa funktioner är designade för att höja den övergripande upplevelsen och ge dig bästa möjliga tillfredsställelse. Stacked Wilds och Walking Wilds kommer alla att vara en del av spelet och de olika stadierna av spinning.

Invaderar Las Vegas och tar Elvis Presly för en sond

Spelet, frestande som det är, kommer endast att vara tillgängligt för iGG White Label Solutions kasinon under de kommande tre veckorna med Play’n GO sedan skala det övergripande produktutbudet utöver det.

Kommenterar partnerskapet, iGG White Labels COO & försäljningschef Phil Pearson sa att partnerskapet med Play’n Go i sig var en stor framgång. Han lade till:

Som alla bra relationer är det alltid ett gott tecken att komma tillbaka för sekunder. Men till skillnad från mina tonåringar kommer vi att lägga ännu mer kraft på och göra det till den bästa exklusiva releasen vi någonsin har haft.

iGG White Labels COO & försäljningschef Phil Pearson

Pearson var också nöjd med själva konceptet med sloten. Som han uttryckte det, var ett spel där utomjordingar kan sluta bortföra Elvis och undersöka honom, i brist på ett bättre ord, något som kittlade spelarens fancy. Pearson kallade detta också en stor möjlighet för de två företagen att fortsätta med sitt partnerskap långt in i 2023.

iGG lanserade nyligen ytterligare två kasinon, för att nämna Simsino och WunderWins. Sammantaget har företaget letat efter att utöka sin närvaro inom iGaming genom att tillhandahålla den teknik som krävs för att driva enastående varumärken, men också försöka ta fram en mängd utmärkta innehållsalternativ för nylanserade och befintliga verksamheter.

[ad_2]

Source link