Microgame hjälper Lady Luck Games debuterar i Italien

[ad_1]

Bildkälla: Microgame

Lady Luck-spel har bekräftat i ett pressmeddelande att företaget är inställt på att gå in på den italienska iGaming-marknaden med Microgame, en ledande aggregeringsplattform i branschen. Microgame har redan makt mer än 50 operatörer och erbjuder produkter till 130+ varumärkendär Lady Luck Games nu har möjlighet att gå in med sitt eget unika förslag i Italien, en eftertraktad iGaming-jurisdiktion för leverantörer från när och fjärran.

Microgame välkomnar Lady Luck Games till den italienska marknaden

Lady Luck Games kommer att ge en mängd olika titlar, inklusive Mr. Alchemister, Valholl: Wild Hammers, Astro Anna, The Treasures of Tizoc, SpinJoy Society Megaways och Beetle Bailey bland andra titlar. Kommenterar denna möjlighet, LL Lucky Games AB VD Mads Jørgensen sa:

Italien är den näst största marknaden i Europa, och vi är glada över att komma in på den med Microgame, som är den avgörande strategiska italienska partnern. Detta är ett viktigt steg för oss och en av många fler som kommer.

LL Lucky Games AB VD Mads Jørgensen

Marco Castaldo, Microgames VD, välkomnade också möjligheten och sa att företaget hela tiden letade efter att leverera den bästa möjliga upplevelsen till spelarna. Lady Luck Games tillhandahåller den sortens iögonfallande titlar och spelljud som plattformen är angelägen om att presentera och gå vidare med. Microgame har för närvarande mer än 50 B2B-kunder och spänner över 50 års erfarenhet inom iGaming-sektorn.

Microgame har tidigare slagit sig ihop med Flows, en kodfri och plugin-lösning som möjliggör en rad operationer för partners och gör det enklare att utveckla och leverera produkter till reducerade kostnader. Microgame har på liknande sätt hjälpt MGA Games att komma in på den italienska marknaden i september och assisterade GSG förra året.

[ad_2]

Source link