Wazdan tecknar innehållspartnerskap med Mycasino.ch och Grand Casino Luzern

[ad_1]

Wazdan har skrivit på med Grand Casino Luzern’s digitalt varumärke, mycasino, och kommer att föra ut sina produkter på marknaden med en av de mest framstående lokala aktörerna. Alla spel kommer att börja släppas med mycasino.ch i omgångar under de första månaderna av 2023.

Medan den fullständiga releasen kommer att komma i etapper, Wazdan har redan lanserats 9 brinnande drakar på marknaden och har lovat att fortsätta växa på den europeiska marknaden. Integrationen underlättades av Wazdans officiella partner, PAFoch detta är den femte jurisdiktionen i världen där Wazdan och PAF har samarbetat för en innehållsutrullning.

Wazdan förskönar innehåll på mycasino.ch

Wazdans kommersiella direktör Bekki D’Agata har hyllat möjligheten att se Wazdan bygga upp sin närvaro på ännu en viktig marknad. Hon sa att Schweiz är ett ”massivt marknadsfokus” för företaget och att Grand Casino Luzern är en av de mest imponerande lokala partnerna att välja mellan. D’Agata lade till:

Vår produktportfölj har tagits emot väl av det schweiziska samhället och vi ser fram emot att hela vårt erbjudande rullas ut under de kommande månaderna.

Wazdans kommersiella direktör Bekki D’Agata

Grand Casino Luzern AG VD Wolfgang Bliem var lika glada över detta nya partnerskap och möjligheten. Han sa att Wazdans spelportfölj ger ett antal innovativa mekaniker och distinkta bilder som gör att mycasino kan utöka sitt utbud avsevärt.

Mycasino.ch online casino direktör Diemo Kastner var likaså nöjd med den nya möjligheten. Kastner sa att företaget ständigt letade efter banbrytande innehåll som kommer att hjälpa varumärket att göra stor skillnad när de marknadsför sin produkt och försöker slå hem med nya spelare och publik.

”Wazdan ger innovativa titlar såväl som en fantastisk uppsättning verktyg som ökar engagemanget, och vi kan inte vänta med att se hur de tas emot av våra spelare,” sa Kastner. Wazdan har tecknat ett antal partnerskap under de senaste dagarna.

Trots julhelgen har företaget haft särskilt fullt upp med att säkra nya marknadsinträden. Senast slog Wazdan mark med en licens i Tjeckien, men man har ännu inte meddelat några partners. I Spanien har företaget dock lanserat med Pas.es och tagit ut hela sin portfölj av spelalternativ till marknaden.

[ad_2]

Source link