Wynn Resorts implementerar nytt välmåendeprogram

[ad_1]

Detta nya åtagande fångas upp av företagets signatur Wynn Living Well-program som har skräddarsytts noggrant för att möta nuvarande kunders behov och förbättra deras övergripande upplevelse.

Wynn Resorts handlar om en hälsosam livsstil

Wynn Resorts COO för Nordamerika, Brian Gullbrantssa att fastigheten och företaget strävade efter att erbjuda gästerna en ny upplevelse som gör att de kan hålla sig friska, förbli i form och i allmänhet inte offra sitt välbefinnande eftersom de är borta från hemmet.

Wynns program utvecklades för att ge gästerna allt de skulle behöva för att leva bra, försäkrade han, och oavsett hur gästerna definierade välbefinnande själva. Wynn försöker också öka medvetenheten om sin produkt genom att ta med Amanda Klootsen känd hälso- och välmåendepersonlighet, som kommer att fungera som programmets ambassadör.

Det finns dedikerade träningsvideor för hela kroppen tillgängliga på Wynn och Encore Las Vegas, en del av det nya initiativet och programmet. Kloots välkomnade möjligheten att skapa dessa material och allmänt främja välbefinnande som en del av Wynn Resorts-upplevelsen. Hon sa:

Mitt främsta mål, oavsett om jag reser eller hemma, är att göra fitness till en del av min dagliga rutin och införliva rörelse i min vardag.

Wynn Living Well-ambassadör Amanda Kloots

Det är vad hon vill för Wynns gäster också och vad som kan uppnås genom det nya Wynn Living Well-programmet, försäkrade Kloots. Det här programmet är något som Kloots och Wynn har beskrivit som en ”holistisk inställning till välbefinnande.”

Wynn Living Well är centrerad kring tre huvudpelare i upplevelsen, som inkluderar ”förnya”, ”fyll på” och ”återuppliva.” Under programmet har Wynn sett till att ha många tränings- och näringsalternativ för att tillgodose alla smaker, preferenser och behov.

Genom programmet kommer dessa dock att bli tillgängliga på ett balanserat sätt som är avsett att maximera gästernas tillfredsställelse och effekten av hälsoval.

Gör wellness till ett kärnvärde för företaget

Wynn Living Well-erbjudanden kommer att vara tillgängliga för både besökare och gäster på resorten, vilket skapar en heltäckande produkt som företaget hoppas ska bli en del av dess identitet och ett avgörande inslag i dess karaktär framåt.

På andra håll har varumärket Wynn fortsatt att visa sitt engagemang för de anställda. I kölvattnet av en av de värsta nedgångarna i spelbranschen utfärdade företagets dotterbolag Wynn Macau, som vänder sig till Kina, ett särskilt engångsersättning som täcker 98 % av företagets personalstyrka, med cirka 11 600 anställda som motsvarade en full- månadslön.

[ad_2]

Source link